Ga naar inhoud

wachtwoord msn


candise

Aanbevolen berichten

:pcguru:Ik kan me wel voor de kop slaan, ik heb dus een gsm gekregen,ik vond dat al raar, ziet me er geen goedkope gsm uit, maar ze bleeef erbij dat ze hem echt niet nodig had en zoja, ik ben gezwicht , en ik vond het al raar dat er telkens opkwam van verkeerde gebruiker en mijn gms ging op internet en verstuurde telkens een mail, net nadat ik had gesms't of nadat ik had gebeld.

Na dag of 2 (pas) stom heel stom, had ik door dat al mijn berichten en gesprekken wss werden doorgestuurd naar die bepaalde persoon, ik heb toen gekeken in de mail instellingen, en rara, haar mail adres stond erin, heb dit gelukkig gewoon kunnen verwijderen, zonder haar wachtwoord te moeten geven, het stond er wel ingeschreven maar natuurlijk in code,

nu staat mijn email adres erin, en mijn wachtwoord, en mijn naam, en toen kreeg ik plots een nieuwe pop up waarin stond dat alles verstuurd werd naar, jaja, weer naar dat mens, dus dat heb ik dan maar veranderd naar een ander mail adres van mij. Sedert ik dit deed heb ik nog geen enkele keer meer de melding gehad van onjuiste gebruiker, had eigenlijk gehoopt dat mijn berichten naar mijn pc gingen doorgestuurd worden ...

ik moet er wel bij vertellen dat dat mens stapel loopt van mijn man, en mss wil ze heel smerig doen door al mijn sms'jes te tonen, ... Het enige wat ik kan bedenken is aan haar wachtwoord proberen te komen en dat door vb mijn laptop mee te doen naar haar en aan te vinken wachtwoord onthouden. momenteel zitten die mensen zonder internet .Ik weet het , het zal wss niet mogen, maar mag zij mijn privézakens doorsnuisteren ? jullie weten mss een oplossing van hoe ik dit legaal kan oplossen en of wat ik denk niet te ver gezocht is ? alvast bedankt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.