Ga naar inhoud

Advies nieuwe pc


flipjeboot

Aanbevolen berichten

Ha,

Nog even een paar vraagjes:

ik heb nog even rondgekeken voor monitors (op het werk heb ik tenminste een goede internetverbinding). Ik heb oa deze gevonden:

Samsung Syncmaster Ld220hd L :: Azerty

Wel een slag kleiner dan degene die superjona suggereerde, maar deze past gewoon op mijn tafel en is 1920x1080p. Enige vreemde: heeft deze monitor niet een pootje? Waar staat hij dan op?

Zou dit niet een mooi alternatief zijn?

Over die Blu-ray brander: kan de brander die SigSauer noemt ook DVD's branden en spelen? (ik weet het domme vraag, maar ik wil het wel zeker weten)

Wat zijn nou de voordelen van Windows7 boven Vista?

flipjeboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk kom ik dan op deze samenstelling:

Azerty[284442]=1

Ik zie dat achter StarTech.com 5 Port PCI Express USB 2.0 steeds een aantal van 2 wordt ingevuld, ik heb er aan 1 wel genoeg, dus dat zal ik veranderen als ik ga bestellen.

Nog verdere aan- of opmerkingen?

Dan kan ik vanavond gaan overleggen met mijn vrouw; ik ga wel wat over eht budget heen, zal niet zo'n probleem zijn.

---------- Post toegevoegd om 10:49 ---------- Vorige post was om 10:47 ----------

Kijken of deze link beter werkt:

Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wat jij wilt gaat niet, de tweede videokaart zal over 1 van de PCIe 1x sloten gaan hierdoor is deze dus onbruikbaar. Dus je zult 1 USB kaart er uit moeten doen of het moederbord en processor gebruiken die ik had gekozen.

Volgens mij hebben S1156 processoren ook maar 24 PCIe lanes dus dan komt het er op neer dat je eerste grafische kaart op 16 lanes werkte en de tweede grafische kaart maar op 4 lanes. Ook al zit die dure Nvidia chip er op het feit blijft gewoon dat je maar 4 lanes hebt.

Er is een test geweest met 2 HD5870's in een S1156 systeem waar het verschil zo'n 8% was meen ik met 4 lanes t.o.v. 16 lanes.

Ik vindt het eerlijk gezegt zonde als je voor het zelfde geld S1366 systeem kan hebben met een betere performance.

Tevens kun je dan wel beide USB kaarten benutten omdat de PCIe 1x sloten vrij zijn.

Zie hier:

Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.