Ga naar inhoud

internet explorer werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Volgend berichtje ontvangen via PB van Niekjatoch

Hee ik had even een vraagje en dacht misschien is even net zo snel en gemakkelijk dit in een prive bericht te doen, omdat je online bent.

Als ik internet explorer opstrart, dan zegt de laptop internet explorer werkt niet meer, daarna gaat windows dan zoeken naar oplossingen, maar deze vind hij niet, daarna kan ik het programma alleen nog maar afsluiten..

Mvg,

Niek

Welke windows heb je?

Welke versie van internet explorer heb je?

Probeer een systemherstel naar een herstelpunt toe internet explorer nog wel goed werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows vista en IE7.

Ja ik zal hem nu even van een ander punt herstellen, had het gister ook al gedaan alleen toen van een andere datum.

---------- Post toegevoegd om 14:01 ---------- Vorige post was om 13:54 ----------

top, hij doet het alweer naar de systeemherstel.

Haha dit kon ik achteraf ook nog wel zelf weten, maar niet echt op de datums gelet van wanneer het probleem was.

Iedergeval bedankt, voor de snelle hulp!

---------- Post toegevoegd om 14:12 ---------- Vorige post was om 14:01 ----------

ik kom erachter dat er nu een virus opstaat genaamd: yv8g67.exe

Weet jij zo nog een goede antivirusscanner die gratis is?

Iets te vroeg gejuichd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.