Ga naar inhoud

I7 oververhit


barde

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben juist een neef gaan helpen zijn pc in elkaar te steken.

als processor heeft hij een intel I7 nadat we de processor met standaard koeler gemonteerd hadden (en al de rest van de pc) schakelen we de pc aan ongeveer 30 sec later klikt kij zelf weer uit. Na nog een aantal keren te proberen kwam ik er achter dat de processor overhit was (je kon je verbranden aan de achterkant van het moederbord waar de cpu zit).

nu had hij een andere koeler gekocht voor de cpu en na die te monteren blijft hij rond de 40-42 graden.

Daarna willen we beginnen met de installatie van het besturingssysteem maar ik merk dat dit allemaal verschrikkelijk traag gaat, uiteindelijk ben ik naar huis gegaan.

Nu vraag ik af of we de processor niet beschadigt hebben (ik dacht dat intel processoren beveiligd waren maar ben niet zeker).

Wat denken jullie hiervan, moet ik schrik hebben dat ik het duurste onderdeel van mijn neef zijn pc gemold heb?

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.