Ga naar inhoud

Probleem DVD branden Nero + Magic dvd ripper


jeano

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag:

Ik heb Magic dvd ripper geinstalleerd om een DVD te rippen. Vervolgens te branden met Nero 6. Maar, de dvd wordt wel geript maar ik kan hem vervolgens niet branden omdat nero dat bestand niet verwerkt. Wel formaat moet ik instellen bij de output 'profile' bij de dvd ripper?

Met dvd schrink heb ik dit probleem nooit. Maar dit programma kan helaas betreffende DVD niet lezen.

Graag advies.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke dvd probeer je precies te rippen? Wat wil je precies rippen? De muziek? ... Je zult via afzonderlijke programma's tewerk moeten gaan (die misschien rippen én kunnen branden).

Nero is een standaardpakket en kan niet altijd alle formaten aan.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dvd Mad Men, de tv serie dus. Normaal kan ik alles rippen met dvd schrink en vervolgens met Nero branden. Maar deze dvd lijkt beveiligd te zijn, dvd schrink kan hem niet lezen. Daarom heb ik ik een andere 'ripper' gedownload, Magic dvd ripper. Deze leest de dvd wel. Alleen denk ik dat het bestandformaat moet worden ingesteld zodat Nero dit kan verwerken/branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is dit programma iets voor u:

The Official ImgBurn Website

Met dit programma kan je ook tegelijk branden. Kan diverse kopieerbeveiligingen aan!

Nieuwe dvd insteken en gekochte dvd selecteren in ImgBurn, en dan wordt er een kopie gemaakt? Bedoel je dat met rippen?

Opgelet: gebruik dit programma niet om illegale kopieen te maken! Eén kopie maken van de beveiligde DVD (voor jezelf) is wel toegelaten.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.