Ga naar inhoud

nieuwe onderdelen kopen voor mijn pc voor die game kunne perfect kunne spelen


rafke-pc

Aanbevolen berichten

en hoe kan ik da vinden als mijn voeding sterk genoeg is is da voor mijn video kaart of zo da julli moet weten ?

en was zouw ik doen dan ? en nieuw videokaart kopen ma welke kaarten ati of nvidea of zo prijs kwaliteit maar ik zouw graar en kaart hebben bij en hdmi slot te hebben ik heb en lcd scher van 25inch,ik daar is en hdmi aansluiting .

welke kaart zouw ik nemen?

en mijn processor die miet ik ni verhander of wel???

mvg

rafke-pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je het zijpaneel verwijderd dan kun je meestal wel een sticker of iets vinden op de voeding, hier staat op het totaal wattage van de voeding en de wattages die de 3.3, 5 en 12V.

Zie het onderstaande voorbeeld.

post-8174-1417704151,4494_thumb.jpg

Wij willen graag weten wat voor merk en type indien mogelijk.

De processor is nog goed genoeg om te kunnen gamen, met een beetje overclocken kun je nog veel uit die processor halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het beter is dat je een gans nieuwe pc aankoopt.

Als je de rekening gaat maken voor extra geheugen en een nieuwe grafische kaart dan kom je al snel op een 200 euro uit als het niet meer is.

Wat overclocken betreft dat raar ik iemand die weinig pc kennis heeft zo i zo al af daar het toch wel risico's inhoud.(niet enkel cpu moet overclockbaar zijn maar ook moederbord en geheugen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe hoef hij alleen de geheugen snelheid iets omhoog te gooien nu op het moment is je fsb en geheugen 266MHz(533MHz DDR) geclocked.

Koop je die 400MHz(800MHz DDR) modules dan zou je in theorie tot 4.4GHz kunnen enkel door het geheugen op zijn normale snelheid te laten draaien uiteraard gaat dit wel gekoppeld met het verhogen van de cpu voltage maar zolang je onder de 1,4v blijft komt dat wel goed. Het is je eigen keuze, de processor kan zijn werk dan nog steeds goed doen. Uiteraard is het overclocken veel trail&error en er zijn wel risico's. Je zult de 4.4GHz waarschijnlijk toch niet halen maar zelfs 3,7 of 3,8GHz is al een flinke prestatie boost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De videokaart die ik je voorstelde(GTX460 768MB of 1GB) is op dit moment de best qua prijs prestatie en deze kaart is aardig snel.

Het risico van overclocken is dat de levensduur van sommige componenten verkort kunnen worden.

Dit is onder andere de processor(Door slechte koeling en te veel voltage) en eventueel je chipset mocht het verhogen van de voltage nodig zijn voor deze onderdelen.

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

maar als ik videokaart koop die gtx 460 van gigabyte en wa is de prijs van die video kaarten en als ik 4 gb ram geheugen bij dan kan ik spelen zonder probleme of ni ????? lijk de nieuw wrc spel op pc en de f1 2010 spel die pas nu uit is .

mvg

rafke-pc

---------- Post toegevoegd om 21:38 ---------- Vorige post was om 21:33 ----------

beste,

en voor mijn ram geheugen van 4 gb was ihet beste in tbled van ram geheug van 4 gb nemen en da is slot ni gebruiken of 2x2 gb zetten was is het beste.

mvg

rafke-pc

---------- Post toegevoegd om 21:40 ---------- Vorige post was om 21:38 ----------

beste

en wa geugen zetten 4 gb ram ddr2 1x 4 gb ddr2 of 2x2 gb ddr 2 zetten was is het beste

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.