Ga naar inhoud

draadloosinternet reageerd niet meer


43kaatje

Aanbevolen berichten

misschien even anders vertellen...ikzelf heb een vast modem me kids zitten daar draadloos op..mijn internet was heel slecht en er is door de kpn van alles gewijzigd..dus ook me modem .daarom hebben ze geen verbinding meer..me provider heeft dat vandaag opgelost en me een ander naam laten maken waardoor de verbinding weer goed moest zijn ..maar moest me voorkeursnetwerk verwijderen(die ik eerst had) maar op 1 of andere manier kan ik die niet verwijderen...ik moest naar me netwerklocaties...en dan naar draadloos internet..rechts aanklikken en dan eigenschappen..dan zie op tablad algemeen en geavanceerd maar het schijnt dat je nog een tablad moet hebben ...vandaar me vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geduld.

Ik ga even een computer opstarten met draadloos XP

---------- Post toegevoegd om 21:49 ---------- Vorige post was om 21:44 ----------

Dubbelklik rechts onderaan op draadloos netwerk-icoontje

Klik op Draadloze netwerken

Klik op geavanceerde instelling wijzigen. (links)

Klik bovenaan op tab Draadloze netwerken

Onderaan in het vak ziet je verschillende router.

Verwijdert daar de oude routers door op te klikken en dan op verwijderen klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.