Ga naar inhoud

pc gaat aan maar start niet direct op


saerdna

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb sinds enige tijd een probleempje met mijn nieuwe pc (5 maand oud schat ik)

de pc gaat bij het aanzetten wel aan maar het scherm blijft uit toetsenbord krijgt geen stroom noch de muis krijgt stroom.na enige tijd wachten waarbij het beginscherm (moederbordscherm) dan toch erdoor komt maar blijft blokeren start hij vanzelf weer op en kom ik praktish altijd bij de vraag voor opstartherstel wat voor mij dan de enigste oplossing is om in windows te geraken .ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn(voeding niet sterk genoeg,drivers niet goed geinstaleerd,hardware kapot???)

ik heb windows zelf al ettele keren herinstaleerd maar het probleem blijft, bios geupdate , probleem blijft driverscanner zijn werk laten doen en nieuwste drivers geinstaleerd maar probleem blijft, bij de voeding heb ik al verschillende hardware afgesloten die ik niet nodig heb om op te starten (zodat de procesor meer voeding krijgt )maar het probleem blijft

1 van de geheugenlatjes uitgehaald en dan weer omgewisseld voor eventueel geheugeschade uit te sluiten maar het probleem blijft .

heeft iemand ervaring met dit soort probleem ?

help mij aub ik ben teneinde raad :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij dat probleem reeds van bij het begin of is dit recent begonnen?

Zijn de juiste drivers geinstalleerd?

Wat is het merk en type van het toetsenbord en de muis?

Probeer eens het toetsenbord en muis in een andere USB poort te steken.

Als de PC geassembleerd is door hen heb je zo i zo garantie dus teveel zelf gaan sleutelen aan de PC raad ik zeker af!!!

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee , dit probleem is niet van in het begin.het is begonnen 2 maand geleden ofzo, toetsenbord is loitech g15 muis is logitech g9 en scherm is medion 24 inch . maar ik denk dat het daar niet aan ligt vermits het daarvoor wel werkte , en ja de nieuwste drivers zijn geinstaleerd geweest. het is wel zo eenmaal de pc opgestart is hij draait zonde problemen. ik heb de pc eens opengedaan en dan aangezet en de ventilator van de cpukoeler draaide niet deze ging pas draaien op het moment das scherm en toetsenbord en muis erdoor kwamen

Link naar reactie
Delen op andere sites

.het is begonnen 2 maand geleden ofzo,

ik heb de pc eens opengedaan en dan aangezet en de ventilator van de cpukoeler draaide niet deze ging pas draaien op het moment das scherm en toetsenbord en muis erdoor kwamen

Als het probleem zich voordoet binnen drie maanden na de aankoop wordt het (vaak) beschouwd als een verborgen gebrek.

Heb je de pc zelf in elkaar gezet of heeft de winkel dat gedaan? In dat laatste geval, was het niet echt slim om hem zelf te openen. Dat brengt je garantie zeker in gevaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.