Ga naar inhoud

Hotmail account waarschijnlijk gekraakt


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Beste,

Toen ik me vanmorgen probeerde aan te melden, (gisterenavond ging alles nog perfect) kreeg ik volgende melding: U HEEFT ZICH TE VAAK PROBEREN AAN TE MELDEN MET EEN ONJUIST E-MAILADRES OF WACHTWOORD.

(zie print screen).

Nu heb ik vanalles geprobeerd (wachtwoord opnieuw instellen, ander wachtwoord geprobeerd), maar niks hielp.

Kan iemand mij helpen om alsnog mijn postvak in te bekijken, zonder dat ik een paswoord nodig heb?

Dank bij voorbaat.

post-7309-1417704157,7298_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu werkt het wel weer. Toen ik in de late namiddag nog eens wilde proberen, toonde hij het normale schermpje van een fout wachtwoord. Heb mijn wachtwoord gewijzigd, en nu kan ik weer in mijn Postvak In.

Maar er zijn blijkbaar nog veel problemen, want nu staat er bovenaan het forum dat er problemen zijn, dus eindelijk beginnen ze het te beseffen dat ze de mensen op de hoogte moeten brengen van de problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.