Ga naar inhoud

webcam op msn


Gast Jesse

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb nu al een tijdje een probleem. Vanaf vorige week maandag blokkeert windows live messenger altijd als ik mijn webcam wil inschakelen. MSN blokkeert ook als ik de uitnodiging van iemand anders webcam wil accepteren, of als ik ga naar extra- video en geluid instellingen.

Vroeger ging de webcam wel perfect op msn, dus ik zou echt niet weten aan wat het zou kunnen liggen. Ik heb ook al AVG-virus scan, Spybot search and destroy, en Spydoctor laten lopen. Maar probleem blijft bestaan :(

Weet iemand een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekend probleem

Moeilijk om te achterhalen want MSN blokkeert ook steeds als je aan het cammen bent en dan op een link klinkt in het conversatiekadertje. Sindsdien zijn wij overgestapt op Skype. Msn is heiligverklaarde brol.

Maar goed :D

Jouw probleem dus

Ga naar je "Configuratiescherm", dan "Netwerkverbindingen", rechtermuisklik op jouw lopende verbinding. Óf via het verbindingsicoontje in je taakbalk. Nu heb je het vensterje van je verbinding dus voor je, klik op "Eigenschappen", en bij "algemeen" zie je in het kadertje een aantal dingen aangevinkt staan. Vink de "QoS-pakketplanner" eens uit? En probeer opnieuw (eventueel pc herstarten, maar denk niet dat dat hoeft hier). Dit heeft velen al geholpen.

Als het niet helpt, download alvast de laatste versie van msn. Sommige probleempjes in programma's worden in latere versies hersteld.

Hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik naar mijn netwerkverbindingen ga, dan naar eigenschappen, dan staat er zo bij algemeen alleen maar de volgende dingen om uit te schakelen:

client voor microsoft netwerken

bestands-en printerdeling voor microsoft netwerken

internet protocol (TCP/IP)

zoals op deze site dus: http://www.raxco.nl/images_forum/TCPIP_Opnieuw_Installeren_Topic172_1.jpg

Wat moet ik dan doen ? (en ik heb de laatste versie al van msn ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb men pc vorige week opengemaakt en schoongemaakt enzo, en toen ik de pc weer opstartte ging de cam plots weer wel op msn :confused: Ik was kei blij, maar toen moest ik dus voor een week naar men pa gaan (ouders gescheide ).Nu ben ik weer terug bij ma, en ... weer hetzelfde probleem als vorige week, msn blokkeert als ik op accepteren wil duwen, of als ik naar audio en video instellingen ga.

Ik ben niet van plan om elke week men pc open te maken, en dan terug in elkaar te steken. Dus weet er iemand aan wat mijn probleem kan liggen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.