Ga naar inhoud

webcam op msn


Gast Jesse

Aanbevolen berichten

je kan ook even naar de pc shop vragen en meteen vragen of ze er een nieuwe in willen zetten voor je.

hoef je dat rot klusje zelf ook niet te doen en is er ook geen kans dat je zelf iets beschadigt.

maar let wel op, ik heb een sterk vermoeden dat dit de boosdoener is, wil niet zeggen dat ik het 100% zeker weet.

dus even wachten tot iemand mijn theorie bevestigd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het niet aan je moederbord of msn ligt. dan kan het alleen aande netwerkinstellingen liggen of de webcam zelf.

Zelf heb ik een webcam zonder software en die werkt. Dit doordat ik drivers via internet gezocht heb. Kijk of je webcam het buiten de gesprekken in MSN het wel doet. Dit kunje volgens mij bij Extra-->Instellingen voor de webcam doen (in MSN!).

Dan je firewall, eerst kijken als je allebeveiliging uit gooit, (dus ook je Windows Firewall op onbeveiligd) of hij dan doorlaat.

En dan nog je internetverbinding, maar deze is vorige posts al aangehaald.

En ten laatste wat Yannick zegt.. je moederbord. maar dat zou ik echt als laatste optie doen.. als het alleen om een webcam gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.