Ga naar inhoud

Laptop blokkeert


Intrudi

Aanbevolen berichten

het defecte moederbord vervangen door een identiek exemplaar(het is een laptop veel anders gaat er niet in), dan eerst formateren en window7 terug laden.

Dit heb ik gevonden op het tijdstip dat hij is vastgelopen.

De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: sptd

- <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

- <System>

<Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" />

<EventID Qualifiers="49152">7026</EventID>

<Version>0</Version>

<Level>2</Level>

<Task>0</Task>

<Opcode>0</Opcode>

<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2010-10-01T15:13:10.074073000Z" />

<EventRecordID>33736</EventRecordID>

<Correlation />

<Execution ProcessID="516" ThreadID="520" />

<Channel>System</Channel>

<Computer>GEBRUIK-VN7IZG8</Computer>

<Security />

</System>

- <EventData>

<Data Name="param1">sptd</Data>

</EventData>

</Event>

ik weet niet of dit iets zegt voor iemand.

aangepast door Intrudi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deamon tools is een tool om virtuele cdrom stations aan te maken zodat je .iso bestanden kan gebruiken zonder ze eerst op een echte schijf te branden.

Ik zou Deamon tools lite eens downloaden en installeren om te zien of de fout dan nog optreed.

Je kan nadien Deamon tools weer verwijderen en het register opruimen met CCleaner.

Veel kans dat die sptd dan mee verwijderd wordt op een correcte manier en dat dan ook de fout verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie zou het kunnen dat mijn harde schijf haar beste tijd heeft gehad, ik ben een harddisk test aan het doen in de bios en het begint goed maar na een tijdje begint het scherm in blokken( zwart) te veranderen, is er nog andere software om de harde schijf te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan met windows altijd een schijfcontrole doen met de ingebouwde tool.

Open de verkenner, klik met rechts op de gewenste schijf en kies voor eigenschappen.

Open dan de tab extra en klik bij foutcontrole op nu controleren.

Vink beide opties aan en klik op starten.

Na de controle krijg je een overzicht van de eventuele fouten.

Dit overzicht mag je in een volgend bericht plaatsen (eventueel met een schermafbeelding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.