Ga naar inhoud

probleem met MP-man


Yannick

Aanbevolen berichten

bericht van zjeraar

Ik heb alleen een probleempje met een MP-man (MP_CS155).

Ik kan hoogspringen en laagspringen maar ik krijg dat kreng van geen kanten aan de praat op mijn PC. Die MP man is van mijn vader en hij kreeg hem ook niet aan de praat dus dacht ik, ik probeer het even, hij is al wat ouder dus wellicht ligt het aan hem. Heb inmiddels alles geprobeerd maar het lukt me dus echt niet. MP-Man gemaild en die helpdesk mailde me dat het apparaat plug en play is, maar wat ik ook plug, playen ho maar. Weet iemand een oplossing?? By the Way, ik heb een dual core Dell E521 die onder XP draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als je hem aan zet, kun je nog wel gewoon muziek luisteren e.d.?

want het kan zijn dat de USB aansluiting gewoon defect is. een connectortje kan losgeschoten zijn, dit is alleen te verhelpen door die connector weer vast te solderen, maar dit is zo fijn werk dat het BIJNA met de hand niet te doen is.

dus ik raad gewoon een nieuwe aan. maar wacht het nog heel eventjes af totdat er weer wat andere reacties zijn geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.