Ga naar inhoud

DVD Brander heeft kuren


Jacqueline7-9

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Jacqueline, 21 jaar en ik kom uit Enschede, Nederland.

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:

Sinds mijn moeder Windows 7 op haar desktop heeft geinstalleerd hebben wij problemen met de DVD Brander.

Dit probleem houdt in dat de DVD Brander wel door windows word herkend, in deze computer staat hij onder station E:.

CD's en DVD's die reeds beschreven zijn kunnen ook gelezen worden. Maar lege Rewritable's (CD, DVD maakt niet uit) herkent hij niet.

Ik heb al uren lang zitten zoeken hoe ik dit probleem op kan lossen.

Heb wel wat gevonden over het verwijderen van de Upper en Lower filters, maar het gekke is dat er alleen maar Upper filters stonden en geen Lower...

Heb de Upper filters verwijderd en de computer opnieuw opgestart, maar het heeft niks opgelost!

Wie kan mij helpen naar een oplossing voor dit probleem?!

Alvast Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

Inmiddels heb ik Nero Burn Lite 10 gedownload en geinstalleerd.

Voor het schrijven van multimedia bestanden moest ik ook Nero Multimedia Suite 10 downloaden.

Hier ben ik ondertussen mee bezig.

Ik hoop dat het werkt, want met Windows Media Player lukte het niet.

Maar bedankt voor de nuttige informatie, mocht het niet werken dan trek ik nog een keer aan de bel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

De hele boel is klaar met installeren, en ik heb nu met Nero Burning ROM alle bestanden aangeklikt die ik op een schijf wil branden.

Ik heb een lege CD-R in de DVD brander gedaan, en ik kreeg het keuze menu Automatisch Afspelen, daar stond ook een CD branden met Nero Burning ROM tussen.

Maar nu heb ik dus alle bestanden geselecteerd, alle knopjes, toeters en bellen in het programma kan ik aanklikken, op 1 knopje na, namelijk...: Nu Branden.

Ik heb ook nog nooit eerder met Nero gewerkt, gebruikte zelf altijd Windows Media Player.

Misschien een aantal tips om de boel te laten werken?? Ik hoop het!!!

Bedankt alvast!

---------- Post toegevoegd om 14:54 ---------- Vorige post was om 14:46 ----------

Sorry, heb niet ver genoeg gezocht...

Het branden is me nu uiteindelijk gelukt met Nero Express Burn..

Nero Burning ROM werkt dus niet, Nero Express Burn wel!

Heel erg hartelijk bedankt voor de hulp, nu kan ik er weer flink op los branden.. HAHA!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.