Ga naar inhoud

probleme bij outlook kan niet berbinden bij hotmail


rafke-pc

Aanbevolen berichten

hallo ,

deze morge wouw ik mijn e mail lezen via outlook 2007 ik doe da hal 2 jaar zo , en niks ik kos mij ni aanmeleden of niks da kwam voor en meldig da ik en ander versi moest hebben en zo da gedaan wa ze zijn maar niks hal de heel dag geprobeert om mijn aanmelden en ik krijg altijd verbinde maken en da duur en zo ook geprobeert bij outlook connector maar ook niks ,

maar ik heb gelezen da daar probleme zijn bij hotmail en outllook.

kan mijn iemand helpen voor die probleme als da bij mij het probleme of bij hun.

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uw link geprobeert , maar niks maar via belgacom site en dan mijn inlogen via e service dan kan ik mijn mail zien maar via die link niet

en ik heb gezien in mijn mail box dada probleme waar bij skynet die mail is da

Geachte heer De Prez,

Zoals u misschien gemerkt heeft, zijn er de laatste dagen technische problemen geweest met onze Belgacom Skynet e-maildienst, waarvoor onze verontschuldigingen.

Belgacom moderniseert regelmatig haar infrastructuur om u een optimale dienstkwaliteit te bieden. De storingen hebben zich voorgedaan na een ingreep op ons e-mailsysteem.

Deze problemen zijn nu opgelost en, zoals u merkt, werkt uw Skynet-mailbox ondertussen weer naar behoren. U vindt er meteen ook alle berichten terug die men u tijdens deze periode heeft opgestuurd.

Wij danken u voor uw begrip en kunnen u verzekeren dat de beste kwaliteit leveren en uw tevredenheid onze voornaamste prioriteiten blijven.

Met vriendelijke groeten,

Michel Georgis

Executive Vice-President

Consumer Business Unit

Belgacom Group

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.