Ga naar inhoud

Trage draadloze verbinding


WilVanVirusAf

Aanbevolen berichten

Wie kan mij met mijn trage internet verbinding helpen?

Ik heb een modem van mijn internet aanbieder (Online) en een eigen Lynksys router erop aangesloten.

In het begin had ik een snelle verbinding (zowel via de kabel als draadloos), maar de afgelopen weken is het zo goed als onmogelijk om draadloos te internetten. Ik heb een duidelijke verbinding met de router en een sterk signaal. Als ik mijn laptop met een kabel aan de router vast hang is het internet verbinding uitstekend.

In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn laptop lag aangezien het wifi lampje op mijn laptop af en toe uitvalt. Maar bij nader inzien lijkt het mij niet mogelijk aangezien de signaalsterkte met de router net zo sterk blijft, ongeacht of het lampje wel of niet brandt.

Ook heb ik hetzelfde probleem met andere laptops. Minder heftig, maar wel een aanzienlijk trage draadloze verbinding.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat iemand mij hier verder mee kan helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.