Ga naar inhoud

Win 7 - schone installatie - programma's starten niet


tufan238

Aanbevolen berichten

heb je al is Ccleaner geprobeerd met gereedschap en dan opstarten gaan zien wat er allemaal behind the senes gebeurd?

maak er is een logje van aub?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

steeds als ik scan zie ik verschillende bestanden die in de vorige scan er niet waren.

wat ik geprobeert heb is een scan gedaan -> bestandslocatie van de geinfecteerde gevonden -> geprobeerd te verwijderen maar dan zegt die toegang geweigerd dit bestand word gebruikt -> heb ik alles afgesloten (programma's) ->weer geprobeerd maar kreeg weer de zelfde te zien. vervolgens heb ik het verwijderd met Malwarebytes (aanvinke opnieuwstarte ...) weer gescant kreeg weer een ander bestand te zien. dat was het in onbeschaafd Nederlands :D

dit is de log van ccleaner:

Ja HKLM:Run Adobe Reader Speed Launcher "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"

Ja HKLM:Run Adobe ARM "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

Ja HKLM:Run SunJavaUpdateSched "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

Ja HKLM:Run DivXUpdate "C:\Program Files\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe" /CHECKNOW

---------- Post toegevoegd om 22:17 ---------- Vorige post was om 22:12 ----------

ff tussendoor:

mijn programma's starten niet maar de programma's die ik nu aan het installeren ben werken wel.

VB:malwarebytes, ccleaner, hijackthis.

ik kan ook niet de verwijder setup van de niet startende programma's starten

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou mensen dat was even een marathon.

maar de probleem was een onweis geopende mail. waardoor mijn pc een virus is gaan oplopen genaamd PARITE-B.

nou die blijkt al dat hoofdpijn te bezorgen van 't niet kunnen starten van programma's, there was a problem sending the command.

nou ik heb eset nod32 geinstalleerd en voila. nu krijg ik steeds zo'n berichtje van dat programma is in de quarantaine geplaatst. ff w8te tot die klaar is dan ben ik blij.:D alles werkt nu perfect. nou nog eset installeren op mn laptop en de overige pc's van mijn vrienden.

voortaan ff denken dan een mail openen.

iedereen bedankt voor zijn aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.