Ga naar inhoud

Iets mis met een usb-poort


fistaprino

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij gelijk wat ik insteek 'Het USB-apparaat wordt niet herkend'.

Heb 4 usb-poorten. Muis, toetsenbord, internet en deze die niet werkt.

Als ik het internet uittrek en een externe cd-rom, harde schijf of cam in de plaats steek dan werken die.

Maar gebruik ik die 4de usb-poort dan krijg ik telkens bovenstaande melding.

Dus kapot is ie niet volgens mij aangezien hij toch nog merkt dat er iets nieuws ingestoken wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows heeft altijd al problemen gehad met usb's. Meldingen als "Het USB-apparaat wordt niet herkend", is zeker een van de meest voorkomende foutmelding van Windows.

Je kan proberen om een juiste driver te installeren, en daarna het usb apparaat erop aan te sluiten, in plaats van automatisch het zelf door windows te laten installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows heeft altijd al problemen gehad met usb's. Meldingen als "Het USB-apparaat wordt niet herkend", is zeker een van de meest voorkomende foutmelding van Windows.

Je kan proberen om een juiste driver te installeren, en daarna het usb apparaat erop aan te sluiten, in plaats van automatisch het zelf door windows te laten installeren.

Heb ik al geprobeerd maar tevergeefs.

Geen andere oplossingen? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.