Ga naar inhoud

Help!!


Toaboy

Aanbevolen berichten

aah en miss nog een gegeven dat belangrijk kan zijn is: mcafee is mijn antivirus en die heeft realtime scanner die je kan inschakelen zodat je pc doorlopend wordt beschermd tegen virussen etc.. maar die is uitgeschakeld en antivirus waarschuwt me om dat in te schakelen dus schakel ik die in en achter !3 seconden! wordt het weer uitgeschakeld.. maar dit probleem had ik al voor deze gebeurtenis zo een paar dagen ervoor..............................................HELUP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Kaspersky Online Scanner en klik onderaan op Accept.

Het zou kunnen dat je aan de bovenkant van je scherm op een gele balk moet klikken om ActiveX bestanden die Kaspersky nodig heeft om te kunnen scannen te downloaden. Sta dit toe.

  • Het programma begint nu met het downloaden van de laatste definitie files. Hierna klik je op Next.
  • Klik vervolgens op de toets Scan.
    Start nu het scannen door op de tekst My Computer te klikken.
    Hou er rekening mee dat deze scan een tijdje in beslag neemt.
  • Eenmaal de scan volledig is krijg je de gelegenheid om het scanrapport op te slaan.
    Klik op de toets Save Report As te klikken. Sla het rapport op je Bureaublad op met als naam kavscan.txt

Post dit rapport in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb systeemherstel gdn en ik zit nu weer in mijn account maar had dit eerder ook gdn en toen ik het pc uitzette werd het weer hetzelfde bij het opstarten maar het verschil dit keer is dat ik ccleaner registry heb gebruikt en het heft 421 problemen gevonden terwijl hijack mbam mcafee spybot niets kon vinden (vind ik wat raar) en ze zijn gerepareerd en ik hoop nu dat het probleem over is maar dat weet ik wel nadat ik de pc opnieuw heb opgestart :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.