Ga naar inhoud

internet pagina werkt niet.


Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi, Hoi

Mijn ma haar pc zit met een probleem. Als ze op internet een pagina met een .pdf wil openen lukt dat niet. De veiligheidsmodule schiet in actie.

Een voorbeeld van zo een pagina vindt je hieronder: http://www.poov.be/portals/0/documenten/NOTA/2010049.pdf

Vroeger kon zij deze wel openen maar nu niet meer. Weet er iemand wat het probleem kan zijn?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk wordt het veroorzaakt door een plug-in /invoegtoepassing.

Probeer eens; Extra->invoegtoepassingen beheren->werkbalken extensies. Schakel elke keer een toepassing uit en start de browser opnieuw uit. Zo vindt je mogelijk de verantwoordelijke toepassing.

Zelf gebruik ik bvb Quero om flash-reclames uit te schakelen. Die heeft dit soort van grappen ook.

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke INTERNETbrowser gebruik je? Internet Explorer of Firefox? (of een andere?)

Probeer deze methodes eens:

1. Bewaar een pdf bestand naar je bureaublad. Rechtsklik op het pdf-bestand en kies "Openen met". Kies daar Adobe Reader en vink het vakje "altijd openen met deze toepassing" aan. Vanaf nu moet elke pdf terug met adobe reader openen als het goed is... ?

2. (gevonden op google:)

open "adobe acrobat".

ga naar "edit", dan naar "preferences".

klik in de linkerkolom op "internet".

doe het vinkje in de rechterkant bij "display pdf in browser" uit.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit al geprobeerd wat ik voorstelde:

1. Bewaar een pdf bestand naar je bureaublad. Rechtsklik op het pdf-bestand en kies "Openen met". Kies daar Adobe Reader en vink het vakje "altijd openen met deze toepassing" aan. Vanaf nu moet elke pdf terug met adobe reader openen als het goed is... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.