Ga naar inhoud

news content (filmpjes) van de BBC laden niet. Andere sites werken wel...


Myriad01

Aanbevolen berichten

Hoi,

BBC filmpjes willen niet laden. Heb acrobat opnieuw geïnstalleerd en BBC staat in lijstje met toestemming (hoe heet dat ding ook alweer?)

Andere sites doen het wel.

Ik krijg een melding over ontbrekende plug-ins die ik dan evt. manueel kan toevoegen maar ik snap hier geen bal van :hmpf:

Het zou leuk zijn om dit opgelost te krijgen want als nieuwsjunk mis ik de helft van de content op deze manier.

Muchos gracias,

M.

P.S. Vroeger deed die het wel zonder problemen maar sukkel hier inmiddels al weken mee dus ik weet niet meer wat ik heb uitgestoken waardoor het nu niet meer werkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de 10 ipv de 10.1

Als ik de 10.1 er wil opzetten krijg ik weer het scherm over de onbekende plug-in...

Daar staat: unknown plug-in (application/getplusplusadobe16291) en daar begint dus 't probleem want ik ken niets van die plug-in zooi en krijg het dus niet opgelost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan. Het download manager scherm is gewoon blanco (terwijl ik denk dat dat niet klopt) en na een paar seconden wordt de 'knop' onderaan "close download manager" oranje en dan klik ik daarop en is de boel verdwenen. Dat download manager scherm zou er anders moeten uitzien denk ik....

Verder krijg ik daarna weer het unknown plug-in scherm waar ik manueel een plug-in moet installeren maar daar snap ik dus zoals gezegd geen bal van.

Kortom het is in een rondje draaien :-D

Edit: Ik haal 99% van mijn updates van C-NET (TechTracker)en dat loopt altijd goed, behalve bij de flash player...

aangepast door Myriad01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.