Ga naar inhoud

Toegang geweigerd: Xiron MP3-speler


Anne27

Aanbevolen berichten

Hoi! Mijn xiron mp3-speler (MP860) werkt prima, maar als ik hem nu aansluit op mijn computer (via de bijbehorende usbkabel) en ik wil de map met bestanden openen krijg ik een bericht in een apart schermpje: toegang geweigerd. Ik kan nog wel een geluidsbestand op mijn mp3speler zetten door met de muis op het bestand zelf te klikken en te kiezen voor ´kopieren naar verwisselbare schijf (F:)´ maar ik omdat ik geen toegang heb tot de mp3 speler zelf kan ik geen mappen en bestanden wissen. Dat is heel irritant, want ik wil ook wel eens iets nieuws beluisteren!

Tot nu toe heb ik het volgende gecontroleerd/geprobeerd: Het apparaat wordt wel herkend en staat onder schijfstations in de lijst van apparaatbeheer. Ik heb de upgrade van software die op de bijgeleverde cd stond uitgevoerd. Ik heb geprobeerd het apparaat eerst aan te zetten en dan aan te sluiten en ook eerst aan te sluiten en dan aan te zetten. Ik heb ook alle andere USBstations op mijn computer geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb mijn virusscan de mp3speler laten scannen, maar die vond ook niets. Heeft iemand enig idee hoe het komt dat toegang wordt geweigerd en hoe ik dat kan oplossen? Bij voorbaat heel veel dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.