Ga naar inhoud

kopieeren naar ...


global

Aanbevolen berichten

had hier onlangs de vraag gesteld waarom het kwam dat MKV bestanden niet kon kopieeren

kreeg meteen een goede tip dat het aan fat32 lag, heb dus usb stick geformateerd naar nfts. nu lukt het weer niet meer.

hij begint de opdracht om een mkb bestand te kopieeren naar en na enkele minuten krijg ik de volgende melding "Het opgegeven doel bestaat niet. Het is mogelijk een offline netwerklocatie of een leeg cd- of dvstation. Controleer de locatie en probeer opnieuw. "

enkele seconden later krijg ik het schermpje van de usb " automatisch afspelen" als ik dan ga zien staat er enkele een lege map in van het mkv bestand.

iemand raad ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan te wijten zijn aan het feit dat de doel het niet meer aan kan of dat er tijdelijk een netwerkverbinding probleem is opgetreden. Dat laatste is minder duidelijk wat er aan de hand is want het kan zijn dat je perfect een goede verbinding hebt.

In de eerste geval kan het bijvoorbeeld zijn dat de usb-harddisk te warm wordt.

Verkleind het bestand indien mogelijk.

Bij Windows 7 komt dat meer voor dan bij XP.

Ik heb dat nog niet echt onderzocht wat de oorzaak is bij Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het tot nu toe geprobeerd op 2 sticks, beiden zelfde probleem.

momenteel ben ik een hele boel avi op dezelfde stick aan het plaatsen met een totaal van 11 gig

het gaat traag maar tot nu toe geen fout meldingen.

kan morgen is proberen om ze te kopieeren naar een externe hd met koeling, zou dit een oplossing kunnen zijn ??

ik ga in ieder geval niet terug naar XP :) win 7 is een echt super besturing ( op dit detail na dan )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.