Ga naar inhoud

Filter Mura Meister


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Sinds juni werk ik met pspx3 Windows7 IE8

Ik heb niets veranderd in mn pc maar opeens vertikte het filter Mura's Meister het om ook maar iets te doen, psp loopt vast en ik moet het opnieuw opstarten.

Heb alle filters verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ook pspx3 heb ik er opnieuw opgezet.

Een herstelpunt gemaakt maar niets helpt.

Iemand enig idee? Ik baal er ontzettend van omdat ik dat filter heel veel gebruik voor de voorbeeldlessen van mn psp club.:dong:

O ja, ik heb mijn filters in een aparte map staan op mijn buroblad.

Helppppppppppppp

fijne zondag, groetjes Ria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik draai windows 7 en heb geen probleem met mura meister.

Welke versie van win 7 ? 32 of 64 bit ?

Als je mijn filter wil proberen kan je het vragen op .......

PC Helpforum moderator bericht:
E-mailadres werd verwijderd om spam te vermijden.

Leden kunnen elkaar ook via privébericht bereiken.

Dan stuur ik je dat prive.

Beste groeten.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

heb W7 64 bits, aardig van je maar heb Mura's al zeker 6 x verwijderd en opnieuw geinstalleerd van diverse sites.

het vreemde is dat het filter altijd goed werkte tot 14 dagen geleden pspx3 helemaal vast liep als ik Mura's wilde gebruiken.

heb van alles geprobeerd, pspx3 opnieuw geinstall, herstelpunt gemaakt enz enz, maar niets hielp.

groetjes Ria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg me dan eens welke dll je ingezet hebt en waar.

Het filter mura door mij bewerkt kan je hier ophalen, als je verder in orde bent met de dll moet die draaien als een tierelier. Deze kan je zo niet van het net halen.

File sent:Mura meister.rarRecipients sent to:help deskFile will be stored for:7 days

Succes ! als niet werkt heb je andere nog problemen, geef me dan meer uitleg ivm je dll en zo.

Link to file: https://download.yousendit.com/ZGJmRFFXRStCMTd2Wmc9PQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ik ga het proberen, destijds heb ik de juiste DLL'S ook van jou gehad dat werkte prima verder.

ik heb de dll,s msvcrt MSVCRT10 MSVCRT20 Msvcrt40 en de Plugin gezet in de mappen syssteem32 en WOW64 gezet.

Daarna werkte alles prima, ik heb niets veranderd aan de instellingen, zoals boven het nodige gedaan, ik ga dit filter testen en je hoort natuurlijk van me of deze werkt

Fijne avond, groetjes Ria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldiggggggggggggggggg het werkt, je hebt een heel blij mens van me gemaakt want ik baalde als een stekker.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben of je eing idee hebt hoe dit komt, heeft altijd gewerkt en sinds 14 dagen niet meer, daar ben ik heel benieuwd naar.

Nogmaals Dank

Groetjes Ria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.