Ga naar inhoud

nieuwe pc


Yannick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb thuis van beide soorten µP en heb eigenlijk geen voorkeur. De tijd dat AMD primeerde over intel is reeds een jaartje of meer voorbij. Het hangt er een beetje vanaf wat je bedoeling met je PC is.

Anno 2005 kon men volgende voorop stellen: GamePC, ga voor AMD; Video/foto bewerking, ga voor Intel. Met de komst van de Core 2 Duo heeft AMD een flinke tik gekregen die ze tot op heden nog niet te boven zijn gekomen.

Wat zegt de toekomst? Ik heb geen glazen bol maar als je het Tick-Tock systeem van intel snapt, da zie je dat AMD hetzelfde doet maar achterop blijft hinken. Echter weet men niet wat er plots uit hun mouw komt gekropen en worden ze ook weer een geduchte concurrent voor Intel.

De nieuwste exemplaren zijn 45nm technologie, met phenom en barcelona uitvoering ( morgen kan dit al weer anders zijn hoor, van de "wet van moore" is nog steeds geldig!!!

Nu ga ik eens je laatste confuguratie bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje dikken voor uw reactie ;)

ik ben zelf ook zeer goed op de hoogte van dit kat en muis spel en weet dus helemaal wat u bedoelt.

zelf zou ik liever voor AMD gaan, maar intel heeft hier toch de overhand wat prijs prestatie betreft tegenover AMD.

en samenwerking van de onderdelen is momenteel ook iets beter (intel --> SLI --> moederbord dat naar wens is)

bij de AMD processor lukte het mij niet om dit te verwezenlijken helaas =(

ik zal denk ik morgen nog een nieuwe configuratie plaatsen ,aar dat zal dan enkel met ander scherm zijn denk ik zo.

alvast bedankt iedereen voor het meedenken.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb op de site van asus wel ge MB gelokaliseerd (p5n-e sli.)

Hoe kom k eraan? wel je moet je eerst registreren en via support en de zoek functie kom je er wel.

Ik vermoed dat het al een iets ouder bordje is dat reeds uit productie is, vandaar dat het een beetje weggestopt zit.

moet voor mijn zoon een budget pc'tje samenstellen. Als ik mijn gading gevonden heb, post ik het hier ook effe!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.