Ga naar inhoud

Zouden we deze PC kopen?


Aanbevolen berichten

Mijn ouders zijn veel bezig met een nieuwe PC te willen kopen en vroegen of dit een goede PC is. Er zouden vooral veel foto's en muziekbestanden opkomen. Ook wel enkele programma's voor foto en muziekbewerking. Dus hij mag wel deftig zijn. Ook moet hij snel genoeg gaan.

HP Pavilion Elite HPE-110be desktop-pc productspecificaties HP Pavilion Elite HPE-110be desktop pc - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zoals dit of dit (de uitleg per component laat ik achterwegen vanwege te weinig tijd).

Verschil zit hem in de GPU, bij de eerste is die onboard, de tweede is een aparte.

Ik heb voor AMD platform gekozen omdat ik de i5 760 gewoon te zwaar vind voor wat zij die gaan gebruiken. Dat is dan ook de 'zwakste' quad van Intel. AMD is in dat segment beter.

P55 chipset is ook wat beperkt qua uitbreidingen naar later toe. De 870 en 890GX van AMD zijn enorm goede chipsets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.