Ga naar inhoud

3de WD EXTERNE SCHIJF VALT WEG


Den Axel

Aanbevolen berichten

dat is het beste denk ik, maar ik heb ze nog maar een paar dagen.. en vind het niet leuk dat (godvr***mme) niet werkt.

ik heb al wat harde schijven versleten.. vanalle merken.. en ik was zo tevreden van die WD schijven dat ik er uiteraard dezelfde ervan ga halen.. maar nu werk dat niet...

een andere oplossing is, is nu mijn tijdelijke oplossing...

mijn 2de en 3 de schijf zitten steeds in.. als ik de eerste wil gebruiken, trek ik de andere 2 uit

dus ofwel laat ik schijf 1 werken, ofwel de andere 2

in en uitrekken dus... toch bedankt voor al je moeite.. ik hoop later een beter computer te kopen en HOPEN dat het dan wel werk... anders 2 computers ... .... hehe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt ook niet op de ander pc.. het ligt denk ik aan WD zelf.. ik denk niet dat ik het opgelost ga krijgen..

Dan zal het op een nieuwe pc waarschijnlijk ook niet werken.

Die kost kan je al besparen.

Toch raar dat je van WD zelf geen fatsoenlijke reactie krijgt terwijl het probleem blijkbaar wel bij hun schijven ligt.

Als je tot een werkbare manier gekomen bent om de 3 schijven te gebruiken, mag je deze vraag als opgelost markeren want verder zullen we toch niet geraken vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.