Ga naar inhoud

Laptop maakt een paar keer per dag een raar geluidje


Jonas_

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb onlangs (een weekje geleden) ontdekt dat mijn laptop soms een raar geluidje maakt. Het gaat zo van "een soort klik en dan een tuut". Ik weet echter niet met wat het te maken zou kunnen hebben aangezien ik niet echt iets heb geinstalleerd of veranderd heb. Ik heb ook geen abnormale dingen gezien die het gevolg daarvan zijn. Ik heb er ook niet echt last van, maar zonder het geluidje zou het beter zijn. Misschien weten jullie met wat dit te maken kan hebben? Ook moet ik nog vermelden dat het geluidje (voor zover ik ervaren heb) op willekeurige tijdstippen gebeurt, maar ik denk ongeveer 1 keer per twee uur ofzo (?)

Anyways, weet iemand door wat het geluidje veroorzaakt zou kunnen worden?

Of heb ik per ongeluk (?) ergens iets aangezet waardoor het om de zoveel tijd een biep geeft als controle voor iets? Dat zal me ten zeerste verwonderen maar ja ik weet het echt niet.

Alvast bedankt,

Jonas

aangepast door Jonas_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het met de hardware te maken heeft.

Als je het aandurft om de laptop open te maken, kan je de volgende zaken controleren.

Koeling: werking en properheid, eventueel de ventilator en de ventilatiegaten proper maken.

Aansluitingen van de verschillende onderdelen nagaan of ze nog goed vast zitten.

Als het niet aandurft of als het geen verbetering geeft, kan je de laptop best naar de winkel brengen om te laten nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.