Ga naar inhoud

[OPGELOST] printprobleem met HP Deskjet 710c


Jacco

Aanbevolen berichten

Kortgeleden bleken mijn kleurafdrukken niet meer goed: het rood was nog nauwelijks zichtbaar. Terug naar de winkel waar de een maand oude kleurencardridge werd geruild voor een nieuwe. Er was weer rood, maar niet te lang. Na enkele printjes is het rood helemaal weg en ook het zwart begint wat grijzig te worden. Ik vermoed dat mijn bijna 7 jaar oude printer (nog nooit een probleem mee gehad) de oorzaak is.

Wie kan mij raad verschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik raad u aan om de printer schoon te maken

en dan vooral de delen die er voor zorgen dat het inkt op het papier komen.

kan zijn dat hier wat viezigheid op zit en dat hierdoor de kleur niet meer goed word overgebracht.

laat even weten of dit iets heeft kunnen helpen.

Mv.GR

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yannick, ik heb, met behulp van een HP-site,de contacten van de printer nog eens schoongemaakt, maar dat heeft helaas niets opgeleverd. Ze zagen er trouwens al erg schoon uit.

Leroy, de printer wordt bijna dagelijks gebruikt, maar is inmiddels bijna zeven jaar oud.

In m'n eerste bericht had ik het over het zwart dat ook al grijzig werd, maar die cardridge kan heel goed bijna leeg zijn. Het probleempje blijft dus een missende kleur.

Groet, Jacco

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de printer enige tijd stil staat, dan droogt de 'filter' uit, en dan kun je je printer wel weggooien, want deze filters worden niet tot bijna niet verkocht (alleen nog maar af en toe van de nieuwere merken).

maar dit is niet het geval.

het zou best wel mogelijk zijn, dat de cartridges gewoon bijna op zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.