Ga naar inhoud

werken met tv deluxe


volderke

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs TV deluxe 7 geinstaleert op mijn pc met windows XP.

De pc heeft moeite om het programma te verwerken,maar het lukt.

Maar als ik hem wil branden.

bij het coderen van de film, val mijn pc uit en komt er op het scerm.

er is een probleem gevonden .windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met stopfout ziet(iedere keer als ik wil branden),moet u de computer opnieuw opstarten.als het scherm nogmaals wordt weer gegeven,kunt u best de volgende stappen uitvoeren.

controleert of er voldoende schrijfruimte beschikbaar is(dit is ok).

Dan spreken ze over dat ik de fabrikant moet raadplegen.

nu heb ik een nieuwe pc met windows 7.en ben vanplan mij de TV deluxe 8 aan te schaven maar hoor daar zo veel slecht van op de pc .Kan iemand mij helpen voor allebij de vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Is TV Deluxe een programma waarmee je tv kunt zien of gewoon een programma om foto's te bewerken en te branden? Want op Google vind ik er dubbelzinnige informatie over...

  • Het uitvallen van de pc of blauw scherm heeft meestal te maken met een hardware probleem of een probleem met een driver.

Een probeerversie van dit programma is
te vinden. (druk bovenaan rechts op 'Download trial')

  • Voor je problemen met het uitvallen van de computer, gaan mijn collega's je helpen. Daar ben ik niet zo goed in. Maar kijk eens bij de probeerversie van Arcsoft of je pc ook uitvalt. Met dat programma kan je ook opgenomen programma's branden geloof ik.

  • Ik denk dat er een codec ontbreekt en daarom valt de pc uit. Mijn collega's gaan je zeggen welke codec je moet installeren. Even geduld.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.