Ga naar inhoud

processen upgraden


mamemu

Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dan kunnen onze experts zien welke hardware je nu hebt en of het mogelijk is en nog de moeite loont om te upgraden.

Misschien hier ook eens kijken voor je een nieuw spel aanschaft.

http://www.pc-helpforum.be/f209/kan-je-pc-een-game-draaien-5526/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ MisterT

Niet zomaar gaan voorstellen om te gaan Overclocken want daar heb je toch enige PC Hardware kennis voor nodig en doe je dus niet zo even op 123.

Overigens vervalt ook de eventuele garantie als die nog aanwezig is en verkort het de levensduur van je PC en dan nog te zwijgen over de extra investering die je best doet in je Koeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit valt heel goed mee alles hangt ervan af op welke mannier en hoe zwaar je overclockt.

Tegenwoordig bevatten ati nvida grafishe kaarten zelf overclocksoftware.

Als de temperatuur in zijn huidige staat laag is kun je veilig 200 mhz aan de proscesor mee geven.

Moest hij stijgen is het niet zozeer nodig

Mijn ervaring leert me dat de levensduur van je hardware niet kapot gaat.

Mijn oudste pc draaidt nog steeds stabiel, is van 400mhz naar 650mhz overclockt.( 13jaar oud? is dat levensduur?)

Maar goed ik denk dat de grafishe kaart in orde is.

Misschien is de bios update goed.

Zoniet, ik denk dat het met een kleine overclock ook gehaald kan worden.

Ik weet dat veel mensen ook op dit forum tegen het overclocken zijn, maar het gaat allemaal over hoeje het doet.

Natuurlijk wil niemand verandwoordelijk zijn bij een hardware fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.