Ga naar inhoud

Traag opstarten


Aquarezz

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds ik m'n pc heb laten defragmenteren door m'n schoonbroer gaat alles vlotjes, hij heeft nog de drivers, dus staat er voorlopig maar 1 account op.

Dat account zag ik normaal als ik het opstartte, dan klikte ik erop, en ging ik door, allemaal vlotjes.

Nu gaat dat automatisch, zie ik die foto niet meer, maar normaal als ik erop klikte zag ik Welcome | [FOTO] Computer

En nu zie ik gewoon dit op het scherm (met de XP achtergrond) Welcome

Maar zelf dat vind ik geen catastrofe, maar die pagina blijft er wel een aantal seconden staan, dus tegen dat ik op m'n bureaublad kom, staat msn al gereed om me aan te melden, en andere dingen, dus dat komt op 1 keer op mij af, vroeger niet, dat irriteert mij, en mijn vader nog veel meer...

Hulp graag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk heeft de pc een tragere opstart als voorheen, dit komt dan dat de harde schijf vol of bijna vol zit, of dat het werkgeheugen of de CPU te veel wordt gebruikt tijdens opstart.

zou je eens kunnen kijken of het rode lampje voorop de pc kast heel veel knippert tijdens opstart of of dat het constant aan staat.

welke programma's openen direct tijdens de opstart, want dit is in msn uit te schakelen. dat hij met het venster moet komen tijdens opstarten

dit gaat zo:

ga naar Extra -> opties -> tabblad algemeen

en zorg dat 'Hoofdvenster van Windows.....' en 'Windows Live Vandaag.....' uitgeschakeld staan.

nu start msn wel op maar alleen maar in je taken beheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.