Ga naar inhoud

dennis schraa

Aanbevolen berichten

Voor de games zelf maakt het niks uit.

Zelf heb ik een ELO touchscreen en die is zeer snel en zelf sneller dan de muis.

Maar bij games zal touchscreen weinig of geen toegevoegde waarde hebben want je moet te veel dingen doen zoals muis / toetsen combinatie enz.

Touchscreen is fijn als je windows hebt zodat je de venster kan schuiven.

Ik heb op dit moment geen toetsenbord en muis bij de nieuwe computer met touchscreen en kan er behoorlijk mee om gaan.

Daarbij de gewoon computer touchscreen kan je zeker niet vergelijken met ELO touchscreen die van hoge kwaliteit is en 3 x duurder is.

Bij de vorige 3 schermen met touchscreen was er altijd iets dat mankeert en zodanig dat ik geld terug kreeg. Het was wel van Acer.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah ik heb wel gehoort dat je mischien iets minder scherp in game hebt.

Maar ik ben geen fanatieke gamer vooral msn en internet gebruik en nog wel is tekenen op pc.

Het gaat mij er om dat de touch goed werkt, dat ik af en toe is een spel kan spelen probleem loos (black ops).

in game blijft het toch het vertrouwde toetsenbord en muis. Het is voor mij vooral in windows.

Wat waren zowel de problemen bij jou dan?

En wat vind je nou echt de voordelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De touchscreen van gewone type is meer bedoeld voor zakenmensen.

Volgens mij hebt je niks aan zoiets.

In begin zal het misschien fijn zijn om zoiets te hebben maar dat zal na een tijdje niks meer van worden denk ik.

Zelf heb ik geen probleem mee.

Maar in mijn geval heb ik een touchscreen gekocht voor onze winkel.

Met mijn eigen programma zal het dan gemakkelijker worden als je touchscreen hebt i.p.v. muis.

Het zal sneller gaan.

Heel waarschijnlijk zal er geen muis nodig zijn en heel af en toe toetsenbord.

Puur gezien is de scherm bedoeld voor de laptop als tweede scherm.

Ik zou het niet kopen gezien de goedkope prijs en dat voor een touchscreen.

Daarbij weet je vooraf niet wat de reactie tijd is als je aanraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het touchscreen betreft daar treed ik stegisoft bij.

Allereerst is dat meer voor zakelijke doeleinden en volgens mij is enkel Windows 7 voorzien om met een dergelijk scherm om te gaan.

Had je een bepaald merk in gedachte of maakt dat niet zoveel uit?

Zelf gebruik ik DEZE waar ik overigens zeer tevreden van ben maar die zit licht boven je budget.

Deze is kwalitatief ook zeer sterk en heeft een reactietijd van 2ms wat uiterst gunstig is om te gamen alsook heeft die een zeer mooie kleurweergave.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.