Ga naar inhoud

[OPGELOST] medion pc reageert niet meer en start niet op


supergolfje

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb hier zoals je in de titel kunt zien een pc van medion.

Nu wil dat ding niet meer opstarten.

Wanneer ik op de power knop druk gaan alle ventilatoren op volle kracht draaien, maar verder gebeurd er niks. Geen piep signalen, geen beeld, helemaal niks. Ik kan dus ook niet in de bios en zo. De pc is precies volledig dood. Wat moet ik hiermee aanvangen?

In het begin ging het power lampje nog aan, maar nu werkt dit zelfs al niet meer.

Ik heb al alle kabels nagekeken, alle kaarten meerdere malen gedemonteerd en terug geplaats, een andere voeding aangesloten, de processor gedemonteerd en terug geplaats, alles stofvrij gemaakt, rams in andere sleuven geplaatst, biosbatterij verwijderd, ...

Ik ben radeloos wat het kan zijn. Pc is uit garantie.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De pc is nu een 3-tal jaar oud. De harde schijf krijgt wel stroom en gaat draaien maar doet verder niks. De pc werkt al niet meer sinds vorige week, maar toen startte hij soms toch eens als ik hem een aantal keer na mekaar aan en uit zette. Maar nu dus helemaal niks meer. Als ik hem aanzet licht het power lampje even kort en zwak op, en gaan de lampjes op het toetsenbord 1 keer kort aan en uit maar verder doet hij niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc is nu een 3-tal jaar oud. De harde schijf krijgt wel stroom en gaat draaien maar doet verder niks. De pc werkt al niet meer sinds vorige week, maar toen startte hij soms toch eens als ik hem een aantal keer na mekaar aan en uit zette. Maar nu dus helemaal niks meer. Als ik hem aanzet licht het power lampje even kort en zwak op, en gaan de lampjes op het toetsenbord 1 keer kort aan en uit maar verder doet hij niks.

Kan beetje van alles zijn, nadeel van deze problemen is dat je de oorzaak moeilijk kan achterhalen zonder dat je kan bekijken. In welke regio woont u ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in de regio gistel - torhout. Wel het moet hem ergens in het moederbord zitten in elk geval. Maar ja om daar nu herstellingen op te doen.

De keren dat de pc nog startte vorige week "bevroor" hij ook om de haverklap.

Hij liep soms zelfs vast wanneer je in de bios bezig was.

Ik woon in Zedelgem dus dat is in de buurt.

Hetgene ik zou kunnen controleren:

-nieuwe biosbatterij

- ramgeheugen test

- hd test

- voeding test

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.