Ga naar inhoud

[OPGELOST] medion pc reageert niet meer en start niet op


supergolfje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja wat betreft de kwaliteit van medion. Ik ben toch niet overtuigd. Je krijgt veel mogelijkheden voor je geld, maar daar stopt het ook volgens mij. Al mijn pc's zijn zelfbouw met uitzondering van die ene medion, en na jaren pc-gebruik is enkel die medion al stuk gegaan.

@ karel : ik heb al bijna alles geprobeerd helaas. Andere bios batterij, harde schijf eens verwijderd, harde schijf geprobeerd op een andere pc (schijf werkte dus), ander ram geheugen geplaatst, andere voeding aangesloten, alle overbodige kaarten verwijderd, cd drives afgekoppeld, processor losgemaakt en teruggeplaatst, en ga maar door.

Ik wil er gerust wel eens mee afkomen. Ik kan altijd iets over het hoofd gezien hebben.

Dank alvast voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik vrees dat deze zware kosten heeft hoor, ram ereens uit halen en dan starten, als de pc pieptonen geeft is het de processor die defect is, geeft de pc geen pieptonen is het moederbord defect. In ieder geval bij gelijkaardige problemen met hp laptop's vervangen ze bij hp beide onderdelen, maar de kosten van uw pc zullen omdat deze uit gerantie is te hoog zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb hier zoals je in de titel kunt zien een pc van medion.

Nu wil dat ding niet meer opstarten.

Wanneer ik op de power knop druk gaan alle ventilatoren op volle kracht draaien, maar verder gebeurd er niks. Geen piep signalen, geen beeld, helemaal niks. Ik kan dus ook niet in de bios en zo. De pc is precies volledig dood. Wat moet ik hiermee aanvangen?

In het begin ging het power lampje nog aan, maar nu werkt dit zelfs al niet meer.

Ik heb al alle kabels nagekeken, alle kaarten meerdere malen gedemonteerd en terug geplaats, een andere voeding aangesloten, de processor gedemonteerd en terug geplaats, alles stofvrij gemaakt, rams in andere sleuven geplaatst, biosbatterij verwijderd, ...

Ik ben radeloos wat het kan zijn. Pc is uit garantie.

Iemand een idee?

ik heb juist hetzelfde gehad als je u pc op start zegt u pc dan normaal zo tut en zo een klikgeluidje ( van je hardeschijf)

en doet hij dit nu niet meer ? dan is het gwn je hardeschijf die moet vervangen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb juist hetzelfde gehad als je u pc op start zegt u pc dan normaal zo tut en zo een klikgeluidje ( van je hardeschijf)

en doet hij dit nu niet meer ? dan is het gwn je hardeschijf die moet vervangen worden

Dat gebeurd bij mij ook. Ik hoop echt wel dat m'n harde schijf naar de zak is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.