Ga naar inhoud

gmail


jopke

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,ik denk dat ik een raar probleem heb.Mijn vrouw heeft enkele berichten gemaakt en bewaard om te versturen met de feestdagen.

In die berichten zitten natuurlijk meerdere animatieplaatjes.Gisteren bezag ze de berichten nog eens en stelde vast dat bij elk bericht minstens

1 plaatje verdwenen was en er was ook geen wit vierkantje of dergelijk in de plaats.Als we de berichten openen op onze gmail account en op de pc

van mijn vrouw ( w7 ) dan ontbreken er plaatjes.Als we nu zo'n bericht ( met ontbrekende plaatjes ) doorsturen naar onze telenet account dan is het

bericht terug volledig ( ook op de w7 ). Op mijn pc ( vista ) komt alles normaal met gmail en ontbreken er geen plaatjes.Ik heb dan zelf een bericht

gemaakt met verschillende plaatjes en doorgestuurd naar onze gmail en telenet accounts.Alleen als we de gmail opendoen op de w7 ontbreken er

plaatjes.Ik veronderstel dan ook dat er iets is niet juist is op mijn vrouw haar pc met gmail.Ze weet natuurlijk niet of ze iets verkeerd heeft gedaan

met die gmail want daarvoor hadden we dat niet.Waarschijnlijk zijn de instellingen van gmail ook goed want alles werkt normaal op mijn vista.Ik

hoop dat dit duidelijk genoeg is voor jullie en dank jullie alvast bij voorbaat voor uw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instellingen van Gmail zijn wel goed aangezien op de vista-pc geen problemen zijn.

Blijft dus over de lokale instellingen van live mail op de win7-pc.

Bij de opties van live mail kan ik niets terugvinden over al dan niet tonen van afbeeldingen in een bericht.

De afbeeldingen zijn ook niet echt "verdwenen" want als je de mail verstuurt, kan de ontvanger ze wel zien.

Ik heb er ook geen idee van wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Om zeker te zijn dat de afbeeldingen allemaal nog bij een bericht zitten, kan je het als test eerst naar jezelf sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.