Ga naar inhoud

Nieuwe laptop kopen.


Stamperken

Aanbevolen berichten

Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen, België en ik zou mij graag een nieuwe laptop (notebook? netbook? desktop? want houdt het allemaal niet meer uit elkaar) kopen (bij plaatsgebrek en ter vervanging van gewone pc) maar ben nogal een groentje in het aankopen van zo'n dingen daarom zou ik graag een beetje aankoophulp krijgen ;-)

Waar let ik op? Eender welke winkel?...

Waarvoor gebruik ik mijn huidige pc? De meest gewone dingen eigenlijk, niets speciaal. Ik speel online wel het spel "Hattrick" maar voor de rest... MAX. 1000€ wil ik er eigenlijk aan spenderen. 17" zou leuk zijn, min. 15"...

Ik vroeg mij ook wel af of er veel kwaliteitsverschil zit tussen een merkpc en een samenstelling aangezien deze laatste toch een stukje goedkoper zijn? Ik zal met deze uitleg maar beginnen en ik hoor het wel ;-)

Of staat hier toevallig iets geschikts tussen? http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/specials/deals_1?c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs&ref=lthp&redirect=1

Of toch nog iets anders (of ergens anders) volgens jullie?

Sommige plaatselijke A... ;) euh supermarkten geven ook soms laptops uit. Zijn die misschien interessant?

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop met onderstaande vermelding is een heel goede.

JBL-audio en HD webcam – enkele voorbeelden van de vele luxedetails van de nieuwe XPS!

Dell XPS 17

829 euro

Laptop met onderstaande vermelding is ook een heel goed

De snelle processor, harde schijf met veel opslagruimte en grafische kaart van 1 GB maken van deze Studio 17 de ideale desktopvervanger!

Dell Studio 17

849 euro.

Het verschil met de eerste is dat het een beter videokaart heeft.

Dat is ideaal als je films, photoshop enz wilt doen.

Dell is een heel goede merk met goede service.

Daarbij goede na service wat drivers betreft.

Tegenwoordig worden er veel Acer of packard bell verkocht die meestal goedkoper is maar minder goed van kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop met deze vermelding is een 15 inch

De Inspiron 15R met de nieuwste generatie processoren – klaar voor de toekomst!

Inspiron 15R

599 euro

De laptop met deze vermelding is een 17 inch

De Inspiron 17R met de nieuwste processors – klaar voor de toekomst, in breedbeeldformaat!

Inspiron 17R

649 euro

Beiden hebben de nieuwste cpu processor i3 en dat is voldoende voor algemeen gebruikt.

De andere laptop die bij Dell ook vermeldt zijn zou ik niet kopen want dat zijn oude modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de situatie opnieuw bekeken en heb een paar vereisten voor mijn toekomstige laptop.

Nu is alleen nog de vraag welk merk ik zou kopen? (want zijn merken zoals Acer, Asus, MSI, Packard Bell, Toshiba,... te vertrouwen?)

Kunnen jullie me aanraden welke laptop te kopen met deze kenmerken:

- Windows 7 Home Premium (64 bit)

- 17" scherm (18,5)

- Processor Core I5 of I7

- Ramgeheugen 4 GB (uitbreidbaar)

- HD 500 GB of 640 GB

- Wifi compatibel met N

Prijs zou ik dus liefst onder 1000€ blijven maar mag EVENTUEEL wat meer zijn ook...

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is HP een goede maar naar verhouding ook duurder met de zelfde compenenten.

Als je dat in de winkel ziet hebt je wel een voordeel dat je ook naar de computerzaak kan als er iets mis is wat niet zo is bij online aankoop.

De laptop of deze is een heel goede merk.

Asus heeft meer aansluiting doch geen blue-ray lezer.

Beiden hebben 6 cell batterij.

Zelf hebben we 2 Asus laptop en zeer content over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.