Ga naar inhoud

DVD 9 branden


Bojangles

Aanbevolen berichten

Bij het afspelen van een DVD9 die ik gebrand heb met Nero 8 ontdek ik dat er zich een kleine hapering voordoet ergens middenin de weergave. Beeld en geluid stokken een seconde. Met een andere gebrande DVD9 had ik dat ook al. Als ik de vob-file op mijn pc afspeel (met powerdvd) dan speelt ie dat stuk perfect af. Als ik de gebrande dvd met een andere dvd-speler afspeel merk ik ook een lichte hapering. Het probleem ligt dus bij de dvd. Met gewone dvd's (DVD5) heb ik dat nog nooit voorgehad.

Iemand een idee hoe dit komt en of ik het kan probleem kan voorkomen. Ik gebruik DVD9's van EMTEC (DVD+R double layer 8.5 Gb).

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dvd het op je pc goed doet zal het inderdaad niet aan je dvd- kwaliteit liggen

het kan aan je brandsnelheid liggen, het gebruikte programma, de manier van branden, maar ook aan je dvd speler die double layers misschien niet zo goed aan kan.

je zal alles eens moeten uitproberen.

zoals brandsnelheid verlagen, het eens op een recente of andere dvd speler proberen enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.