Ga naar inhoud

niet kunnen branden van gegevens


lola

Aanbevolen berichten

Download drivermax en voer het programma uit, drivermax geeft je aan welke drivers veroudert en slecht zijn.

Je kan ook drivers downloaden.

Kijk vooral of je driver van de brander goed is.

Ook kan het zijn dat er in je brandersoftware een instelling slecht staat, dat je brander niet geselecteerd staat.

Ga naar nero9 klik op recorder, dan op recorder kiezen.

Je moet je dell brander zien staan in een nieuw venster, en die moet als standaard staan.

Je ziet ook alle eigenschappen van je brander, zoals de schijfnaam, brandsnelheid enz.

post-23245-1417704254,2131_thumb.jpg

post-23245-1417704254,2371_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In dat venster van Nero geraak ik niet, als ik op icoontje Nero Start Mart klik opent programma en zie ik nergens mogelijk om op recorder te klikken. Had via Nero Disc Speed wel kunnen kijken en daar staat wel degelijk mijn Nec brander als brander opgegeven. Ik had al eerder Driver Whiz gedownload en deze geeft mij weer dat er geen updates voorhanden zijn van de driver brander. Ik neem aan dat dit een soortgelijk programma is als drivemax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via de start- knop naar programma's, dan naar NERO, daar kies je nero burning rom.

Nu krijg je een venster zoals in bericht 11 afbeelding2.

Kijk eens na of hij staat zoals op afbeelding 1.

werkt het nog niet probeer eens het volgende:

menu start \ configuratiescherm \ systeembeheer \ services \ scroll naar COM-service voor IMAPI cd-branders rechts klikken en eigenschappen kiezen\dan op de tab algemeen bij opstarttype ingeschakeld kiezen toepassen klikken en dan ok.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.