Ga naar inhoud

nieuwe stukken erin maar er klopt iets niet met drivers


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

Een windows 7 op zo'n PC is beter dan windows Xp.

Nu weet ik niet welke drivers geïnstalleerd zijn, die voor windows xp vindt je hier: http://be.asus.com/product.aspx?P_ID=exJL00uovTJaDqxR

en inderdaad nu is je 2de partitie de D in orde.

De systeemvereisten voor de sims3 staan hier,http://nl.thesims3.com/game/systemreq, je videokaaart staat er niet tussen maar is die lijst van hun we up-to-date?

Werkt je PC voor de rest wel normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke , nu door het probleem heb ik de sims ook eraf gesmeten en hoopte dat ik nu eindelijk kon genieten van men nieuwe pc die ik heb gekregen om eindleijk spellen te kunnen spelen. nu had ik me dus op battelfield 2 gestort maar dus ook bij deze liep alles vast tijdens het spel en kwam ik ineens op een blauw scherm met volgende tekst :

er is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade te voorkomen .

het probleem word waarschijnlijk door het volgende bestand veroorzaakt : ATI2dvag

als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stpofout ziet , moet u de computer opnieuw opstarten.

als het scherm nogmaals word weergegeven kunt u het beste d evolgende stappen uitvoeren :

het stuurprogramma van het apparaat is in een oneindige lus blijven hangen , dit word meestal veroorzaakt door een

probleem met het apparaat of door de onjuiste programering van de hardware door het stuurprogramma.

neem contact op met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.

technische informatie (mogelijk in het engels)

***STOP : 0x000000EA (0x89A96BC8,0X8A526008,0XBA4EBCBC,0X00000001)

ATI2dvag

bezig met starten van de fysische geheugendump

ik heb nu in totaal al drie keer d edrivers veranderd gehad en blijkbaar lost dit probleem niet op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het herinstalleren van je grafische kaart drivers heb je dan eerst de oude VERWIJDERD via apparaatbeheer?

Open apparaatbeheer en klik op Beeldscheradapters,klik nu met je rechtermuisknop op de grafische kaart en kies voor Installatie ongedaan maken.

Herstart nu de pc en installeer dan pas de NIEUWE drivers die clarkie reeds aangaf voor je kaart.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.