Ga naar inhoud

E-mail komen niet in Inbox


zeerover

Aanbevolen berichten

Wanneer ik mails ontvang met Window live mail moet ik steeds op de knop verzenden en ontvangen klikken en mijn provider aanklikken om mijn e-mails binnen te krijgen.

Waarom komen die niet onmiddelijk binnen als ik mijn inbox aanklik??? Hoe kan ik dit instellen dat dit toch gebeurd????:-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste programma's wordt er standaard opnieuw mail gecontroleerd om de 15 minuten of bij het opstarten van het programma.

In versie 2001 vind je deze instelling bij Opties -->Mail -->tabblad Algemeen.(om het menu optie te laten verschijnen druk je linksbovenaan op de knop met de neerwaartse pijl).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste programma's wordt er standaard opnieuw mail gecontroleerd om de 15 minuten of bij het opstarten van het programma.

In versie 2001 vind je deze instelling bij Opties -->Mail -->tabblad Algemeen.(om het menu optie te laten verschijnen druk je linksbovenaan op de knop met de neerwaartse pijl).

Hallo Jurgen

Heb uw voorstel nagekeken en er staat dat hij elke minuut kijkt of er nieuwe e-mails zijn.En toch komen ze niet binnen ook al wacht ik veel langer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.