Ga naar inhoud

Belkin router werkt niet


Vicky

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb een Belkin router type F7D1301 v1 (op de doos staat SURF wireless router N150).

De kabels goed gestoken, groen lichtje brandt op de router, cd geïnstalleerd, maar telkens op het einde zegt hij 'contact Belkin op het nummer 070...op deze nummer is het tevens altijd bezet.

De router is volgens mij goed aangesloten want bij de installatie zegt hij verbinding maken met router waarna hij netwerk woord en paswoord vraagt. Doch dus op het einde zit ik telkens vast. Kan iemand mij hierbij helpen aub ? Ben een leek op dit vlak.

Werk met een laptop Acer en draai Windows Vista, aangesloten op internet via Telenet. Ook daar naar gebeld welke zeiden dat je de router in de D-link moest steken ipv in de modem, zelfde probleem.

Alvast bedankt

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen hebben we via chat met een medewerker van Belkin gepraat, ze hebben ons aanwijzigingen gegeven en deze gevolg, nu kunnen we de router terugvinden en zijn we volgens de laptop verbonden met het draadloos internet van Belkin, doch kunnen niet op het internet, heb de kabel terug in laptop moeten steken??????

---------- Post toegevoegd om 11:01 ---------- Vorige post was om 10:56 ----------

Ik zie mijn antwoord niet meer staan dus typ ik het nog eens, ondertss met medewerker van Belkin gechat, deze hebben ons laten resetten en dan nog aanpassingen laten doen op hun site, waardoor we de router tussen de netwerken zien staan, zijn ermee verbonden maar kunnen nog altijd niet op internet...:-(

---------- Post toegevoegd om 11:03 ---------- Vorige post was om 11:01 ----------

kunnen niet op internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke windows hebt je?

bedankt voor de feedback maar na een lange chatsessie met belkin en de nodige aanpassingen aan te brengen is het eindelijk gelukt en werkt de router nu wel.

Eerst aanpassingen van WPS Instellingen, vervolgens security instellingen, netwerken allemaal verwijderen en nieuw netwerk instellen.

Alvast hartelijk bedankt!

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.