Ga naar inhoud

vergroten


Aanbevolen berichten

Ik heb al van alles geprobeerd, maar enkele pakken papier verder ben ik er nog niet achter hoe ik het voor elkaar moet krijgen

Ik moet een afbeelding vergroten met 400%, krijg het niet voor elkaar om dit goed te krijgen, niet via de printer en ook niet via Photoshop.

Het gaat om preciese ( cm) afmetingen, dus ik hoop dat iemand mij (liefst stap voor stap ben niet meer de jongste) hiermee kan helpen, aangezien ik dit vaker moet doen.

Gr.Wollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken, maar ook daar hebben ze het weer over pixels zus en pixels zo, het lijkt me zo ingewikkeld, terwijl verkleinen weer vrij gemakkelijk is.

Ik snap niet dat je in je fotoprogramma niet 400% (schaal) aan kan klikken en klaar is kees.

Anders moet ik het maar met de hand vergroten. Zou jij misschien ook nog ff kunnen kijken, misschien lees ik het verkeerd, maar het lijkt voor mij erg moeilijk.

Bij voorbaat dank.

Gr.Wollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nog een manier in de handleiding van bericht2, via een ander programma om gemakkelijk te vergroten met Mihov image resizer.

Afbeeldingen vergroten en verkleinen met Mihov Image Resizer

Werkt u niet met Photoshop maar u wilt dolgraag (en vooral snel) uw afbeelding vergroten, verkleinen, een andere formaat geven, comprimeren, converteren (JPG naar GIF, GIF naar JPG, etc), roteren en meer... dan is wellicht Mihov Image Resizer het juiste programma voor u. Het programma is klein, compact en vooral gratis te downloaden. Zeker de moeite waard om uw afbeelding mee te verkleinen, comprimeren of op zijn minst het pakket uit te proberen, en helemaal zeker de moeite waard voor de stervelingen onder ons die over het algemeen wat minder in de buidelzak kunnen tasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met Elements, maar ga dit zeker proberen. Ik wist ook niet dat verkleinen makkelijker was dan vergroten.

Het gaat in mijn geval trouwens niet om foto's maar om tekeningen, dit even voor de duidelijkheid, dat zou toch minder moeilijk moeten zijn. Ik ga in ieder geval het programma gebruiken, ben benieuwd.

Fijne avond, je hoort nog van mij.

Wollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.