Ga naar inhoud

Tv kijken op monitor


coddict

Aanbevolen berichten

beste mensen,

ik heb een acer P224w series monitor. erg mooi scherm en werkt naar behoren. alleen nu wil ik naast xboxen en mijn monitor als extern scherm gebruiken voor mijn laptop nu ook tv kijken op mijn monitor. ik heb een netbook en ik weet niet hoe het met tv kaarten zit enzo(weet niet eens of dit kan). verder heeft mijn scherm een resolutie van 1680x1050 met 16:10 verhouding. ook heb ik een dsub, dvi-d en hdmi ingang. hoe kan ik nou tv kijken op mijn monitor. ik heb wel eens een kastje gezien waar je dan je tv kabel in doet en daarna hdmi naar de monitor. als dit bestaat waar kan ik dit kopen.

Alvast iedereen bedankt die mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet je maar is doorlezen, dat is een test over tv ontvangers om op je pc tv te kijken. Ik ken er niet veel van en heb zelf niet de tijd om ze door te nemen om hier advies te geven.

Als je digitale tv neemt dan denk ik dat de meeste 'kastjes' die je daar voor krijgt een HDMI uitgang hebben. Je moet die dan gewoon aansluiten op je monitor, meer niet. Vraag dan wel ook eens na bij de verdeler dat je zeker bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.