Ga naar inhoud

wie kan me helpen


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

hallo ,

ik heb vorige keer al gemeld dat ik een nieuw samengestelde pc had gekregen en waarbij ik problemen had met de toenmalige videokaart , nu na mijn bak eindelijk terug te hebben omdat hij al die tijd in de winkel stond verzekerden ze me dat hij nu wel moet werken . ik heb een andere kaart gekregen en deze is nu ineens met koeler opgebouwd .

wie kan me nu helpen met de drivers ? ik heb er zelf al een aantal opgezet maar blijkbaar denk ik niet goed

wie kan me van a tot z even uitleggen welke ik er juist moet op plaatsen en hoe ik dus die andere eraf moet halen

mijn moederbord : asus M4A78LT-M LE

mijn videokaart : ati radeon HD5670

hier ook even een logje van everest

ik hoop dat iemand me kan helpen

[ATTACH]8230[/ATTACH]

Report everest.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Normaal gezien zou je een cd moeten ontvangen met de driver.

Je kan het ook hier afhalen.

In configuratiescherm / software dient u indien daar aanwezig is ATI driver te verwijderen.

Computer niet opstarten en de nieuwe driver uitpakken en op setup.exe klikken.

Normaal gezien moet je terug gaan naar de computerwinkel want zij hadden uw driver moeten installeren.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zo'n cd ontvangen maar ze zeiden dat ik die eigenlijk niet mag gebruiken omdat die drivers verouderd zijn of zoiets

en de winkel had mijn drivers wel geinstalleerd maar ze hadden er een tijdelijke windows 7 opgezet gehad om de vorige videokaart uit te testen , als ik hun nu zelf al dat werk liet doen om mijn eigen xp erop te zetten moest ik daarvoor weer eens bijbetalen en aangezien ik dacht dat ik het zelf kon met jullie hulp wou ik dit proberen

van dien link , moet ik die twee die zichtbaar zijn te downloaden er beiden opzetten?

---------- Post toegevoegd om 17:17 ---------- Vorige post was om 17:15 ----------

de drivers van de videokaart staan er al op maar ik heb blijkbaar gemerkt dat hij precies mijn moederbord niet herkend? zoals bij dat verslagje van everest staat e rbij moederbord onbekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had dus blijkbaar weer veel verkeerd gedaan en heb van misere xp er helemaal afgezwierd , nu na de instalatie heb ik dus gewoon de cd'kes erin gestoken die ik erbij heb gekregen

ik zal nu gaan beginnen aan de updates van windows en zal dan everest er weer op plaatsen om een overzichtje te plaatsen

of wenst u iets anders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij bericht 2 en 4 staan de drivers die je nodig hebt.

Maar zo te zien heeft windows XP veel driver zelf geinstalleerd maar dan voorlopig.

Begin eerst met de chipset-driver bij Asus

Dan bij asus audio-driver. Je ziet 3 drivers maar jet moet de bovenste nemen en dat is via audio driver.

Zie je in apparatenbeheer gele tekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.