Ga naar inhoud

Pc blijf uitvallen en werk niet meer na aanschaf van nieuwe videokaart


Thijs

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb dit probleem al is eerder gehad en het is toen niet verholpen maar heb toen mijn oude videokaart er maar weer in gezet om zo van het probleem af te zijn.

Zodra ik mijn nieuwe videokaart (Nvidia GT 240) op mijn pc aansluit loopt hij naar een dagje of 3 prima werken elke keer vast.

De computer valt opeens uit.. en er komt even een blauw beeldscherm met allemaal kleine letters in beeld.

Dit blijft zich eindeloos herhalen, het rare is dat wanneer ik de pc in veilige modus opstart er niks aan de hand is.

De hoofdoorzaak die mijn pc aangaf na het verkeerd afsluitherstel was het volgende:

Kan lader voor besturingssysteem niet vinden

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey matti,

ik heb dit al vaker gedaan.. werkt niet.

Heb zelfs oudere versies van het stuurprogramma geprobeerd maar niks werkt.. ook niet die van het orginele cdtje :S

Zodra ik de kaart via Systeembeheer verwijder functioneert mijn computer meteen weer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ofwel is je nieuwe videokaart niet geschikt voor je pc, ook al download je de nieuwe drivers ervoor.... kan zijn dat die videokaart te zwaar is voor je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.