Ga naar inhoud

Windows intstaller : preparing to install


jdruwe

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een klein probleempje telkens als ik de eerste keer na een reboot een prog open zoals itunes dan komt een een venster met : "Windows intaller: preparing to install" na 2 -3 seconden sluit dit venster en start itunes op, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds wanneer heb je dit?

Is je windows in orde wat betreft service packs en updates?

Heb je onlangs iets veranderd aan je systeem?

Programma's of drivers verwijderd, geinstalleerd, update van gedaan?

Hey, niet dat ik nog weet maar ik denk dat het echt aan itunes ligt want als ik die open komt die melding ....

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, niet dat ik nog weet maar ik denk dat het echt aan itunes ligt want als ik die open komt die melding ....

Als je enkel bij iTunes die melding krijgt en niet bij andere programma's kan je het volgende proberen.

Verwijder iTunes via configuratiescherm - programm's en onderdelen.

Ruim het register op.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

iTunes opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.