Ga naar inhoud

Driver: Ati 5850 black screen


demon

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Mijn stiefbroer heeft een nieuwe videokaart gekocht, met name een 5850. Ik heb deze als volgt geïnstalleerd:

1) driver sweeper alle ati drivers laten verwijderen

2) pc uitzetten, gfx wisselen

3 krijg na de boot een command propt van ati.exe maar ik enkel y/n kan doen, heb n gedaan. drivers installeren

4) pc booten en tot de conclusie komen dat er een zwart beeld is na het windows logo(waarna deze normaal naar de dekstop gaat), er is hdd activiteit, maar deze stopt na enkele minuten.

Het werkt echter wel weer als de drivers verwijderd zijn.

Het maakte niet uit welke driver versie er gebruikt werden, geen enkele wou/wilt werken:help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win 7 heeft van zichzelf een heleboel drivers aan boord. Het is dus heel goed mogelijk dat je geen extra drivers moet installeren.

Verwijder de ATI drivers volledig en herstart de pc.

Normaal krijg je nu de "wizard nieuwe hardware" te zien.

Laat die maar zelf zoeken naar de drivers op de harde schijf of op de installatieschijf van win 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win 7 heeft van zichzelf een heleboel drivers aan boord. Het is dus heel goed mogelijk dat je geen extra drivers moet installeren.

Verwijder de ATI drivers volledig en herstart de pc.

Normaal krijg je nu de "wizard nieuwe hardware" te zien.

Laat die maar zelf zoeken naar de drivers op de harde schijf of op de installatieschijf van win 7.

Ging het maar zo simpel, dan hoefde ik geen hulp in te roepenxD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.