Ga naar inhoud

[OPGELOST] Norton Antivirus


hildedebuck

Aanbevolen berichten

Kreeg waarschuwing van Norton Antivirus dat er een Trojan Horse op mijn computer zat. In item "start.bat". Advies om het in quarentaine te plaatsen. Gedaan en kopie opgestuurd naar Norton. Kreeg bericht dat dit item veilig kan verwijderd worden. Gedaan. Geen problemen. Maar nu blijf ik, telkens ik opstart, diezelde waarschuwing krijgen. Nochtans al verschillende keren gescand zonder melding van infectie.

Hoe geraak ik dat bericht kwijt? Geprobeerd met systeemherstel, maar blijkt onmogelijk in de dagen voor de infectie een herstelpunt te gebruiken, wel erna.

Weet iemand een mogelijke oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik al even norton en dit heb ik nog nooit gehad ik check hem regelmatig met AVG en hij vind nooit iets Ik zou dus in jouw geval eens checken met AVG en als het virus bij hem nog voorkomt krijgt norton dat virus effectief niet weg anders is het gewoon een foutje dat met een register fixje te verhelpen is zoals die van IOBit Advanced WIndows Care.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch! Ben gered. Heb AVG gedownload en laten lopen. Gevolg: de Trojan horse gevonden én hersteld.....geen waarschuwing meer.

Begrijp nu toch niet hoe die virus nog op mijn laptop kan zitten, na hem met Norton verwijderd te hebben....dat Norton hem niet meer dedecteerd, maar wel waarschuwingen blijft sturen.....

Gechat met de tecnische ondersteuning vn Norton .....heel veel geduld nodig, na meer dan 1uur....slecht onkundig advies. Daarna feedback gegeven over ondermaatse service.

Maar jullie DIKKEN en AEZONIX bedank ik duizend maal!:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.