Ga naar inhoud

Windows 7 en Sygate Free Fierewall


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar was er iets dat belette om het een tweede maal te doen, zelfs al heb ik een legale kopie met legale code, gewoon aangekocht in mijn PC-winkel....Ik leg nog even uit....Ik legde de Win7-Cd in en startte deze met eerst de format C in NTFS, alles liep prima. Na installeren van de grafische driver wou ik beginnen met installeren van Sygate Free Personal Firewall, en toen kwam de vraag om iets door te laten, tegelijk door de Sygate en door de firewall van Win7. Ik antwoorddde op de ene, ik weet niet meer welke van de twee ik eerst beantwoordde, ik denk dat het die van Win 7 was, omdat die er anders uitzag dan die van Sygate, en toen was er ineens komplete beeldstilstand, geen beweging meer in te kringen, zelfs op degelijke manier mijn pc afzetten zat er niet meer in. Dus een reset....Wanneer Win7 terug startte, was er een tonvormig beginbeeld en verder niets, geen beweging meer in te krijgen....En toen dacht ik, omdat het toch niet te lang duurt het opzetten van Win7, dat ik best opnieuw kon opladen. Maar dàt... Dat lukte dus niet meer, want zodra ik de code intikte kwam het bericht dat de code ongeldig was.... Er was ook nog een bericht dat, naar ik meen, me zei dat mijn exemplaar binnen 3 dagen geactiveerd zal worden...Dat was het einde dus...Ik had dus ook géén "uninstall" gedaan, en naar ik ergens gelezen had moet die wel eerst gebeurd zijn om Windows 7 een tweede maal te kunnen gebruiken...GreetzJive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was ook nog een bericht dat, naar ik meen, me zei dat mijn exemplaar binnen 3 dagen geactiveerd zal worden...Dat was het einde dus...Ik had dus ook géén "uninstall" gedaan, en naar ik ergens gelezen had moet die wel eerst gebeurd zijn om Windows 7 een tweede maal te kunnen gebruiken...GreetzJive1

Nu zeg je dat je Windows binnen drie dagen toch zou geactiveerd worden, terwijl de code fout zou zijn?

Moest je in de toekomst toch terug gebruik willen maken van Windows 7 en je blijft problemen hebben met de activatie van Windows kan je best contact opnemen met Microsoft zelf. Je versie van Windows kan dan telefonisch worden geactiveerd.

Activering kan ook na je installatie nog. Verdere uitleg vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.